Reklamacje towarów
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że firma InterPhone Service nie obsługuje zgłoszeń oraz reklamacji Klientów Polkomtel, Polsat Box, Netia, TVOkazje. Wszelkie zgłoszenia związane z obsługą posprzedażną (serwis, reklamacja, gwarancja/rękojmia) należy kierować bezpośrednio do działu obsługi klienta każdej z firm.

Polkomtel
Kontakt z Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta, dostępne pod numerem 601 102 601 (koszt za minutę wg taryfy operatora), mailowo na adres bok@plus.pl lub przez wizytę w najbliższym Punkcie Sprzedaży.

Polsat Box
Kontakt z Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta, dostępne jest pod numerem 58 880 83 30 (koszt za minutę wg taryfy operatora), mailowo na adres kontakt@tvokazje.pl

Netia
Kontakt z Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta, dostępne pod numerem 227 111 111 ( koszt za minutę wg taryfy operatora),mailowo na adres info@netia.pl lub przez wizytę w najbliższym Punkcie Sprzedaży.

TVOkazje
Kontakt z Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta, dostępne jest pod numerem 58 880 83 30 (koszt za minutę wg taryfy operatora), mailowo na adres kontakt@tvokazje.pl